wtorek, 1 października 2013

Hello Autumn!

Hi!


Well, the time came. The time, when we're changing  summer, flowy dresses into the sweaters and tights.
Fall came to us a little bit earlier. However now we can officialy say that it began.
I don't know how much sunny weather do we have, that's why I got few photos in last rays of the sun.
I hope, that you'll like it. This outfit is very simple. Lately I felt in love with skirts. This one is one of my favourites. I paired it with black, "leather" jacket and I added heavy boots to broke all outfit.

Cześć!

No i nadszedł ten czas. Czas, w którym zamieniamy letnie, zwiewne sukienki na swetry i rajstopy.
Jesień zawitała do nas już trochę wcześniej. Jednak dopiero teraz oficjalnie możemy uznać jej początek.
Nie wiem ile jeszcze zostało nam ładnej pogody, dlatego korzystając z ostatnich promieni słońca zrobiłam  parę zdjęć. Mam nadzieję, że wam przypadną do gustu. Stylizacja jest bardzo prosta. Ostatnio zakochałam się w spódniczkach. Ta akurat jest jedną z moich ulubionych . Połączyłam ją z czarną, "skórzaną" kurtką, a całość przełamałam ciężkimi botkami.









Co mam na sobie?/ What I'm wearing?

Skirt: Reserved

Shirt: Sinsay

Jacket: New Yorker

Shoes: Reserved

3 komentarze: